FAQ.

Najpogostejša vprašanja in odgovori na enem mestu.

Kako lahko začnem z nakupi?

Preden lahko začnete z nakupi, se morate registrirati.

Ko prejmemo vašo registracijo, vaše vnesene podatke skrbno pregledamo in registracijo potrdimo ali zavrnemo. Trgovina je namenjena samo pravnim osebam v sektorju hrane, opreme in storitev za male hišne živali. Cene v naši B2B trgovini so cene za veleprodajo.

V kolikor opisu profila uporabnika ne ustrezate, Vas vabimo, da nakup nadaljujete na naših straneh www.astor.si, www.fuzzyard.si, www.dingogear.si, www.k9-adriatic.com.

Kje lahko pregledam vaše kataloge in dobim veleprodajne cenike?

Če še niste registrirani, se registrirajte in katalogi ter cene vam bodo dostopne takoj po potrditvi vaše registracije.

Če niste vešči digitalnega naročanja in listanja katalogov, nam pišite na b2b@astor.si, kataloge in cenike vam pošljemo v tiskani obliki.

Sicer pa so naši katalogi za veleprodajne kupce vedno dostopni na strani Portfolio, veleprodajne cene pa so vidne na spletni strani, ko vam potrdimo registracijo.

Izdelek smo našli v katalogu, na spletni strani pa ne?

Kontaktirajte nas na b2b@astor.si ali nas pokličite na 041449054 (Katja).

Spletno stran dnevno dopolnjujemo z novimi izdelki, lahko pa, da nam je kakšen tudi ušel. Z veseljem preverimo izdelek, vam javimo stanje zaloge in ga dodamo k naročilu.

Katere blagovne znamke zastopate?

Smo nenehno na lovu za novimi trendi, zato pogosto širimo svoj asortiman. Blagovne znamke za katere smo ekskluzivni zastopnik in distributer so naslednje:

Aldog, Amiplay, FuzzYard, Dingo, Dingo Gear, Naturest, Tailswingers, On The Go, WellFed, Petinterest.

Kolikšen je strošek dostave?

Za nakupe nad 100€ brez DDV je dostava brezplačna. Za nakupe manjše od 100€ brez DDV pa poštnina znaša okroglih 5€ .

Koliko časa traja dobava izdelkov?

Izdelke, ki so na zalogi odpošljemo v roku 48ur, za izdelke, ki jih ni na zalogi pa ponavadi traja od 3-10 delovnih dni. O morebitni zamudi vas predhodno obvestimo.

Imamo več trgovin in več naslovov dostave?

Vsaka trgovina se tretira kot posamezni kupec. Bolje rečeno, brezplačna dostava velja za nakup nad 100€ brez ddv na en dostavni naslov.

Račun se izda na sedež podjetja, na vsakem računu je specificirana lokacija dostave.

Za naročila preko B2B spletne trgovine se ustvari en uporabniški profil in več dostavnih naslovov.

Katere vrste plačila nudite?
  • Plačilo po predračunu. Za naročene izdelke Vam pošljemo predračun, po potrjenem prejemu plačila, pa robo odpošljemo v roku 48 ur. V primeru izbire plačila po predračunu vam na celotno naročilo pripadata dodatna 2% popusta.
  • Odlog plačila. Plačilo na naš TRR. Naročene izdelke odpošljemo v roku 48ur, račun za izdelke poravnate v dogovorjenem roku plačila. Pred realizacijo naročila morate imeti vse ZAPADLE obveznosti poravnane,
Kakšen je rok plačila?

Začetni rok plačila za pravne osebe na področju Slovenije je 7 dni. 

V primeru dobre plačilne discipline se lahko rok plačila podaljša po dogovoru.

Izdelki iz naročila manjkajo v paketu?

Skupaj z naročenimi izdelki, bosta paketu priložena tudi račun in dobavnica. Preverite količino na dobavnici in dejansko dobavljeno količino. V kolikor je prišlo do razlik nam to sporočite na b2b@astor.si. Reklamacije sprejemamo 7 dni po prejemu pošiljke, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. (Rok 7 dni je namenjen temu, da lahko tudi mi preverimo napake zaloge v skladišču).

Vsebino vsakega paket, ki gre od nas skeniramo in fotografiramo, ter vsaj 8 dni od odpreme hranimo slikovni material vsebine paketa.  

Vse morebitne reklamacije lahko uveljavljate samo na podlagi računa.

Izdelek iz naročila je poškodovan. Kako naprej?

V primeru poškodbe paketa ali artikla, vas prosimo, da izdelek ali paket fotografirate in nam fotografije skupaj z opisom težave pošljete na b2b@astor.si. Ti dokazi so ključni za reševanje reklamacij z dostavnimi službami in proizvajalci. Poskrbeli bomo, da v najkrajšem možnem času reklamacijo pregledamo in rešimo situacijo v obojestransko zadovoljstvo.  

Vse morebitne reklamacije lahko uveljavljate samo na podlagi računa.

Cena izdelka se ne ujema s ceno iz cenika.

Pridržujemo si pravico, da cene in cenike spremenimo brez predhodne najave.

V kolikor pride do neljube situacije, kjer je cena napačna, vas bomo obvestili in še pred odpremo paketa poslali pravilne cene in pravilen izračun celotnega naročila.

Izdelka v finančno škodo podjetja ne bomo prodali. 

Še kakšno vprašanje?

Kontaktirajte nas!