LOKACIJA ASTOR.SI SKLADIŠČA

Tkalska 17, 3000 Celje

Preden nam postavite vaše vprašanje, vas vabimo, da si spodaj preberete nekaj najpogostejših.
Mogoče pa kar takoj najdete odgovor, ki ga iščete!

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Kolikšen je strošek dostave?

Za nakupe nad 100€ brez DDV je dostava brezplačna. Za nakupe manjše od 100€ brez DDV pa poštnina znaša 5eur.

Katere načine plačila nudite?

Na voljo vam je več vrst plačil:

  • Plačilo po predračunu. Za naročene izdelke Vam pošljemo predračun, po potrjenem prejemu plačila, pa robo odpošljemo v roku 24 ur. V primeru izbire plačila po predračunu vam na celotno naročilo pripada dodatnih 2% popusta.
  • Odlog plačila. Plačilo na naš TRR. Naročene izdelke odpošljemo v roku 24ur, račun za izdelke poravnate v dogovorjenem roku plačila.
Koliko časa traja dobava izdelkov?

Izdelke, ki so na zalogi odpošljemo v roku 24ur, za izdelke, ki jih ni na zalogi pa ponavadi traja od 3-10 delovnih dni. O zamudi vas predhodno obvestimo.

Kako varen je nakup? So moji podatki varni?

Na naši spletni strani uporabljamo certificirano zaščito – SSL certifikate.

SSL certifikat je kriptografski protokol, ki omogoča varno povezavo med strežnikom in obiskovalcem. Ko se med obiskovalcem in spletno stranjo, ki je zaščitena s SSL (Secure Socket Layer) certifikatom, izmenjujejo podatki, so slednji zaščiteni z enkripcijo, tj. mehanizmom, ki preprečuje prisluškovanje ter možnost vdora.

SSL certifikat v praksi prinaša zaupanje med nami kot prodajalcem in vami kot kupcem, hkrati pa skrbi, da so podatki (naprimer številke kreditnih kartic, gesla …), med pošiljanjem zavarovani in nedostopni tretjim osebam. Ob morebitnem vdoru v našo spletno stran so ti podatki zaradi SSL enkripcije neberljivi za vsakogar, ki jih poizkuša ukrasti, zato ste lahko prepričani, da so vaši podatki varni pred morebitnimi tatovi identitet in hekerji.

Kaj natančno se zgodi po tem, ko oddam svoje naročilo?

Mi na tej strani skačemo od veselja! 🙂

Naročilo pregledamo, ga spakiramo in ga odpošljemo v roku 24ur.  Obvestilo dostavne službe s številko paketa prejmete na vaš email naslov, takoj ko paket odpremimo.

V kolikor se je pri naročilu zalomilo pri zalogi kakšnega od artiklov, vas o tej manjši zamudi dobave predhodno obvestimo. 

Kakšen je postopek reklamacije?

1. Izdelki iz naročila manjkajo v paketu. Skupaj z naročenimi izdelki, bo paketu priložen tudi račun in dobavnica. Preverite količino na dobavnici in dejansko dobavljeno količino. V kolikor je prišlo do razlik nam to sporočite na b2b@astor.si. Reklamacije sprejemamo 7 dni po prejemu pošiljke, kasnejših reklamacij ne upoštevamo. (Rok 7 dni je namenjen temu, da lahko tudi mi preverimo napake zaloge v skladišču).

2. Cena izdelka se ne ujema s ceno iz cenika.

3. Izdelek, ki smo ga prejeli, je poškodovan.

 

Vse morebitne reklamacije lahko uveljavljate samo na podlagi računa.

Kako obveščate glede akcij?

Za izdelke, ki jih damo v akcijo pošiljamo elektronsko pošto, zato vas vabimo, da se naročite na novice. Izdelke v akciji prodamo po principu ”kdor prvi pride, prvi melje”, zato morajo biti naročila izdelkov oddana preko B2B trgovine.

Večkrat pa preglejte tudi naš zavihek AKCIJA, na zgornjem desnem delu menija (biti morate prijavljeni)

Izdelek smo našli v katalogu, na strani pa ne?

Kontaktirajte nas na info@astor.si ali nas pokličite na 041449054.

Spletno stran dnevno dopolnjujemo z novimi izdelki, lahko pa, da nam je kakšen tudi ušel. Z veseljem preverimo izdelek, vam javimo stanje zaloge in ga dodamo k naročilu.

POŠLJITE NAM VPRAŠANJE!